donderdag 3 oktober 2013

Sure we gonna have a great time during my study!

Als een kind zo blij met Sinterklaas, was ik toen ik maandag een pakketje van de postbode in ontvangst mocht nemen. Hier zat namelijk mijn nieuwe MacBook Air in.

Zoals jullie al weten ben ik dit jaar gestart met de opleiding rechtsgeleerdheid aan de universiteit. Ik heb het er erg naar mijn zin en volg ook braaf alle lessen. In de lessen maak ik erg veel aantekeningen en schrijvend kon ik het soms niet zo snel bij houden. Mijn eigen laptop vond ik toch nog wat zwaar om iedere keer mee naar school te nemen, samen met mijn twee wettenbundels en andere schoolboeken. Ik besloot dus dat ik een lichtere laptop wilde en vond de MacBook air wel geschikt, ook omdat ik van anderen had gehoord dat dit sterke laptops zijn.

Mijn MacBook gebruik ik voornamelijk voor school en mijn oude laptop voor andere dingen zoals bloggen bijvoorbeeld en het kijken van films en series. Ik weet zeker dat mijn laptop en ik een goede tijd zullen hebben tijdens mijn studie. Ik ben er in elk geval erg blij mee. Ik lijk zelfs wel een beetje verliefd op mijn laptop! Haha!!

Hoe maken jullie aantekeningen? Gebruiken jullie ook een laptop of iPad of iets dergelijks of schrijven jullie nog gewoon?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten