maandag 28 oktober 2013

Chanel magic en cosmic

Eindelijk heb ik foto's kunnen maken van mijn Chanel nagellak. Vaak vergat ik om m'n nagels te lakken en op de momenten dat ik moet werken mag ik geen nagellak op. Maar ik vind nagellak zelf altijd wel heel mooi staan, dus ik moet het ook eigenlijk eens wat vaker gaan gebruiken. De zwarte kleur vind ik erg mooi er zitten hele fijne glittertjes in. Helaas kun je die niet erg goed op de foto zien. De nagellak is ook niet gitzwart, maar een beetje donkergrijs/zwart.

De kleur magic is zoals jullie kunnen zien een blauwe kleur. Deze vind ik ook super mooi. Het is een hele aparte kleur blauw. Ik was eerst van plan om alleen 'Cosmic' te kopen, maar eenmaal bij de Bijenkorf met de vogue fashion night out heb ik ervoor gekozen om 'Magic' mee te nemen. Hier ben ik achteraf super blij om.

Hebben jullie deze kleurtjes ook gekocht met de VFNO?

Liefs, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten