vrijdag 6 september 2013

Vogue Fashion Night Out 5 september 2013

Na het succes van vorig jaar was donderdag alweer de tweede editie van de Vogue fashion night out. Samen met een vriendin was ik net als vorig jaar weer naar Amsterdam afgereisd om er bij te zijn. En wat was het weer leuk! Ik had het idee dat het zelfs beter georganiseerd was dan vorig jaar. Er waren meer winkels die meededen en ook had ik het idee dat er veel meer te doen was in de Bijenkorf. Als eerst zijn wij naar de Bijenkorf gegaan waar een modeshow was en waar je op verschillende plaatsen in de Bijenkorf op de foto kon. Van tevoren af ik al gezien dat chanel, net als vorig jaar, met twee limited edition kleuren nagellak kwam die speciaal zijn samengesteld voor de vogue fashion night out. Het was voor mij dus al zeker dat ik deze wilde kopen. Hier maak ik later nog een artikel van. Ik heb geen camera meegenomen naar het event. Ik heb wel wat foto's gemaakt met mijn telefoon.

Deze foto is gemaakt met een kledingstuk van Frans Molenaar.

Op de P.C Hooftstraat was het erg gezellig. Er was veel muziek en bij heel veel winkels kon je een hapje en een drankje krijgen. 

Een supergave vogue bus.

Mijn outfit van die dag. Toen ik 's morgens op stond had ik niet verwacht dat het zo ontzettend heet zou worden.

De foto's zijn gemaakt met mijn IPhone 4s.

Zijn jullie ook naar de het Vogue feest geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten