zondag 29 september 2013

My beauty-wishlist

Het is geen geheim dat ik erg veel van make-up producten en lekkere parfum's houd. Ook een mooi kleurtje op de nagels vind ik erg mooi. Het is dan ook niet zo gek dat ik iedere keer weer een nieuwe lijst heb aan producten die ik toch wel heel graag wil aanschaffen. Benieuwd naar wat ik nu weer allemaal wil gaan kopen? Ik zal het hier onder voor jullie laten zien.

                                          
Nu ik eenmaal en paar Chanel lakjes bezit, ben ik er fan van geworden. Ik heb la de kleuren 'Cosmic', 'Magic', Bel-Argus' en de kleur 'Azure'. Ik ben erg tevreden over de nagellak. Chanel heeft altijd super mooie kleuren en ook erg fijne limited editions. Zo ook deze kleur van Chanel nr.  591 Alchimie. Het is een bruin/groene kleur met een hele mooie glans. Deze zou ik erg graag aan mijn collectie toevoegen.

                     
Ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie highligter en heb al op verschillende blogs gelezen dat deze van Nars erg mooi is. Ik zou niet weten bij welke winkel ze dit merk verkopen, maar gelukkig kwam ik hem onlangs tegen op de webshop van Asos.

                     
Deze parfum van Yves Saint Laurant met de naam Parisienne staat al een lange tijd op mijn wislisht, maar ik heb hem nog steeds niet gekocht. Ondertussen heb ik al wel de parfum Alien van Thierry Mugler en Dolce & Gabbana The One gekocht en deze parfum bleef  maar op mijn wishlist staan. Stom he? Ik denk daarom dat ik deze binnenkort toch maar eens echt moet gaan kopen.

                   
Het is alweer een tijdje geleden dat ik samen met mijn zusje in de Douglas werd aangesproken om deze mascara van Benefit te proberen. En wat was hij goed! ik geloofde er eerst niet zo in dat deze mascara je wimpers echt zo goed zou kunnen verlengen, maar dat kon ie!! Goed dat deze mascara was. Op dat moment had ik nog teveel mascara's liggen en vond ik het zonde om er een bij te kopen, maar als de oude mascara's op zijn, ga ik zeker voor deze!

      
Ik wil graag gaan sparen voor goede make-up kwasten. Ik heb nu wat goedkopere make-up kwasten waar ik niet heel erg tevreden over ben. Te grove haartjes, of alle haartjes gaan uit elkaar staan. Tijdens een Mac workshop werkten we (uiteraard) met MAC kwasten. deze vond ik erg fijn, maar ze zijn ook redelijk aan de dure kant. Dus heb ik besloten dat ik elke maand een Mac kwast mag kopen!

                         
Ik houd van lipsticks. Hoewel ik ze niet dagelijks draag, vind ik lipstick wel ontzettend mooi. Op sommige dagen ben ik echt in een lipstick bui. Ik heb nog geen rode lipstick. Ik had ontzettend graag Riri Woo willen hebben, maar helaas deze was uitverkocht. Dus een goed alternatief is dan de kleur Ruby Woo. Riri Woo is daar namelijk op geïnspireerd. Deze kleuren lijken dus erg op elkaar. Ook de kleur Flat Out Fabulous vind ik erg mooi. Helaas is deze op dit moment uitverkocht. Wellicht dat de kleur nog in de winkel te krijgen is. Voor mij staat dus een reisje naar de winkel in Groningen gepland. Dit is voor mij namelijk de dichtstbijzijnde Mac winkel.

Hebben jullie ook een wishlist die steeds maar weer veranderd en groter wordt? 


  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten