zondag 15 september 2013

Did some 'blog' shopping

Ik vind het altijd heerlijk om op marktplaats op zoek te gaan naar kleding dat er leuk uit ziet en toch goedkoop is, zoals bijv. kleding van de Zara dat al uitverkocht is, maar ik toch nog graag wil hebben. Ook vind ik het super leuk als een fashion blog een 'shop my closet' pagina heeft. Zo heb ik vorige week een paar hele leuke dingen gekocht via een blog namelijk: connected to fashion. Het zijn weer eens andere kleding stukken dan normaal. Eens even lekker anders dan anders.

Dit broekje is erg leuk voor de zomer (al is het inmiddels geen zomer meer en lijkt het alweer herfst). Of het broekje is leuk om met een heerlijk relax/hangdagje op de bank aan te hebben. Het is namelijk gemaakt van een wat dikkere stof. In de zomer zou het denk ik leuk staan met bootschoentjes en een effen top erop met een leuk jasje erbij.

Ik was al een tijdje lang op zoek naar zo'n soort t-shirt. In Thailand zag ik een hele mooie, maar vond 30 euro voor een t-shirtje toch nog best wel veel geld. Zeker omdat daar de winkels als Bershka en Zara duurder zijn dan hier. Toen ik het shirt thuis ontving bleek het meer een trui met korte mouwen te zijn, maar ik bedacht al snel dat zoiets ook heel leuk kan zijn! Ik moet alleen nog de perfecte manier vinden om hem te combineren. Waarschijnlijk zal het heel leuk staan met een sporty look.

Dit t-shirt vond ik heel erg mooi omdat hij een leerachtige look heeft en de kleine gaatjes ervoor zorgen dat het geheel er niet stijfjes uitziet. Ik houd er namelijk meer van als een shirt wat soepeler valt. Tegelijkertijd heeft het shirt ook wel iets weg van het andere shirt dat ik heb gekocht.

Kopen jullie wel eens tweede hands kleding?

2 opmerkingen:

  1. hele leuke shorts! :) Ik koop niet vaak tweedehands kleding.. vaak nieuwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuke aankopen. Ik koop ook nooit tweedehandskleding..

    BeantwoordenVerwijderen