zondag 22 september 2013

Chanel cosmic and magic

Zoals ik al vertelde in mijn post over de Vogue Fashion night out, bracht Chanel  speciaal voor deze shop avond twee limited edition nagellakjes op de markt. De namen van de kleuren zijn "Magic" en "Cosmic". 'Magic' is een zwarte kleur met hele fijne glittertjes erin verwerkt en 'Cosmic' is een donkerblauwe kleur. Ik zal binnenkort de kleuren op mijn nagels laten zien.
op deze tweede foto kun je een klein beetje zien dat er glittertjes in de kleur 'Cosmic' zitten. Ik ben heel erg blij met deze kleuren! Sinds ik de nagellak van Chanel heb ontdekt, heb ik inmiddels al meerdere kleuren gekocht en staat er ook alweer een nieuwe kleur op mijn Wishlist. Ik zal snel een update maken over mij beautywishist!

Hebben jullie deze kleuren nagellak ook op de FVNO gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten